Viešojo kalbėjimo ir oratorystės meno mokykla

Kodėl „Oratorių mokykloje“ žaidžiame psichologinį vaidmenų žaidimą – „Mafiją“?

qwTurbūt jau nėra paauglio, jaunuolio nežinančio azartiško žaidimo – „Mafija“. Šio populiaraus ir visame pasaulyje gerai žinomo žaidimo autorius – Dimitrij Davydov. Sklinda gandai, jog tai buvo psichologiją studijuojančio jaunuolio kursinio darbo užduotis ir jį inicijavo KGB, tačiau ar tai tiesa, ar apkalbos konkretesnių žinių nėra. Nepaisant to, psichologinis žaidimas įgavo didžiulį pagreitį, jį pradėjo žaisti įvairaus amžiaus auditorija: moksleiviai pertraukų, studentai vakarėlių, įmonių vadovai komandos formavimo metu.

Vitoldo Masalskio knygoje „Psichologinis vaidmenų žaidimas Mafija“ teigiama, kad Kinijoje žaidimas taikomas gydant nuo priklausomybės azartiniams lošimams. „Mafija“, kaip metodinis mokymas, buvo naudojamas vidaus reikalų sistemos pareigūnams Kaliningrade rengti. Japonijoje jis taikomas siekiant parengti prisiekusiuosius teismo procesams. O Oratorių mokykloje moksleiviai žaidžia besimokydami neverbalinės komunikacijos. Įdomu, jog šį žaidimą prasminga, įdomu žaisti ir su pradinių klasių mokinuku ir garbaus amžiaus senjoru. Tai ir yra didžiausias žaidimo žavesys – auditorijai, amžiaus cenzo nėra.

Kokias kompetencijas lavina žaidimas?

Žaidimo metu lavinamos tiek asmeniniame gyvenime, tiek profesinėje veikloje svarbios kompetencijos:

  • Gebėjimas pastebėti žmogaus elgesį įvairiose situacijose, atkreipti dėmesį į įdomias detales.
  • Gebėjimas įdėmiai klausyti kitų dalyvių nuomonės ir apibendrinant daryti tam tikras išvadas.
  • Neverbalinė komunikacija. Gebėjimas ugdyti rankų, kojų, akių judesius, suvaldyti balsą ir atrodyti savimi pasitikinčiu.
  • Loginis mąstymas. Gebėjimas susieti išgirstus faktus, apgalvoti kuo jie gali būti naudingi.
  • Sugebėjimas jausti aplinkinių vidinę būseną ir jos pokyčius, gebėti įsijausti į skirtingas veikėjų roles.
  • Viešasis kalbėjimas. Gebėjimas ugdyti apgalvotos, struktūruotos nuomonės dėstymą, drąsą išsakyti tai ką galvoju, suvaldyti jaudulį.
  • Prisitaikymas stresinėje situacijoje. Gebėjimas suvaldyti savo emocijas, neišsiduoti kokiu žaidimo veikėjo rolę atstovauajte.
  • Įtaigumas. Gebėjimas įtikinti žaidimo žaidėjus, mokymasis įtaigiai perteikti savo nuomonę.

Čia apibūdinamos pagrindinės kompetencijos, kurios yra įgyjamos žaidimo metu. Žinoma jų būtų galima išskirti ir daugiau, tačiau mes išskyrėme svarbiausias, įrodančias, kad šį žaidimą žaisti tikrai VERTA. 😉

O jei Tau trūksta praktikos ir norėtum išbandyti savo sėkmę būnant mafija, ar stengtis įrodyti, jog esate tikras miestelėnas, prisijunk prie mūsų. Pažadame azartišką, paslaptingą partiją tikrai sužaisime…

Be raštiško Oratorių mokyklos sutikimo, tekstą kopijuoti yra draudžiama.

Pažvelk savo baimei į akis!

baime apsijuokti

Baimė apsijuokti

Publikos baimė

Publikos baimė

Baimė nepatikti

Baimė nepatikti