Viešojo kalbėjimo ir oratorystės meno mokykla

yellow-monster

Apie Oratorių Mokyklą

Nuo 2015 metų Oratorių mokykloje vyksta užklasinė veikla ugdanti moksleivių ir suaugusiųjų bendravimo, viešojo kalbėjimo įgūdžius, skatinanti bendrauti, diskutuoti, argumentuoti savo mintis, teikianti drąsos turėti ir reikšti savo nuomonę.

VYKSTA REGISTRACIJA Į GRUPINIUS UŽSIĖMIMUS.
Dirbame su mokiniais nuo 9 iki 12 klasių, studentais ir suaugusiais.

www.emocineparama.lt ieškantiems vidinės ramybės

Ar yra taip atsitikę, kad dėl baimės viešai pasisakyti, prisistatyti esi atsisakęs savo siekių, netgi svajonių? Ar droviesi dalyvauti pokalbiuose? Ar jauti, jog turi sunkumų susirasti draugų? Ar atpažįsti savo jausmus, skaitydamas šias jaunų žmonių mintis?

Psichologų teigimu baimė viešai kalbėti yra viena didžiausių žmonių baimių, kuri apkartina gyvenimą daugybei žmonių. Daugeliui vaikų, deja, ir suaugusiųjų, kalbėti prieš žmonių grupę yra ypatingai nemalonių emocijų suteikianti situacija. Dažnai bijodami ir vengdami viešai pasisakyti žmonės atsisako savo svajonių, profesinės karjeros. Vengiant viešo kalbėjimo sunku prisitaikyti ir naujame kolektyve, naujoje aplinkoje. Bendravimo įgūdžius reikia ugdyti lygiai taip, kaip ir bet kuriuos kitus, pvz.: plaukimą, šokį, dainavimą ir pan. Jei nesimokysi plaukti, juk nepradėsi plaukti įšokęs į baseiną, tikėtina, kad nebūsi puikus šokėjas jei nelankysi šokio pamokų. Tad kodėl galvojame, kad niekada neugdžius viešojo kalbėjimo įgūdžių, sklandžiai ir įkvepiančiai kalbėsime atsistojus prieš žmonių grupę?

Gebėjimas laisvai, argumentuotai ir gražiai kalbėti yra išugdomas, suformuojant oratoriaus stovėsenos, laikysenos, akių kontakto, gestų ir judėjimo vartojimo, balso intonavimo, energetikos ir kitus įgūdžius. Mokomasi atsakyti į svarbius retorinės situacijos klausimus: kaip, kodėl ir ką sakyti, kiekvienam iš šių klausimų skiriamas laikas trumpai teorijai ir pakankamai praktikai.

Nėra vienos taisyklės tinkančios visiems. Ieškome individualių būdų kaip susidraugauti su baimėmis, kaip kalbėti laisviau, mažiau patirti streso prieš einant į sceną, tai darome atliekant kūrybines, improvizacines užduotis. Ypatingai didelį dėmesį skiriame praktikai, individualiai patirčiai. Čia moksleiviai teorijos į užrašus nesirašo, o praktiškai stengiasi ją „išgyventi“, patirti. Esame tikri, kad mokomąją medžiagą lengviau įsisavinti per laisvas, improvizacines užduotis, žaismingai ir su humoru. Kuo dažniau vaikams bus suteiktos sąlygos viešai pasisakyti tuo mažiau vaikų, vėliau suaugusiųjų bijos kalbėti.

Be raštiško Oratorių mokyklos sutikimo, tekstus kopijuoti yra draudžiama. 

Pažvelk savo baimei į akis!

Ankstesnių nesėkmių baimė

Ankstesnių nesėkmių baimė

Drebančio balso baimė

Drebančio balso baimė

Oro trūkumo baimė

Oro trūkumo baimė